fbpx Personal auxiliar | Agentia Star Family | Agentia Star Family Mergi la conţinutul principal
x

Personal auxiliar

Personal auxiliar

Despre personalul auxiliar

În vremurile agitate de astăzi, activitățile casnice ne ocupă mult timp. Ce-ar fi dacă ai avea pe cineva care să facă acele activități pentru tine, iar tu să te bucuri de ceea ce-ți place să faci sau să petreci mai mult timp cu cei dragi?

De aceea există șoferul personal, grădinarul, administratorul de imobil, care preiau aceste sarcini și le execută în mod profesionist.

personal auxiliar

Cum Lucrăm

Tratăm cu rigurozitate fiecare proces de recrutare, pentru a găsi persoana potrivită fiecărei familii, funcție de cerințele sale.

Scopul nostru este de a avea clienți mulțumiți și de aceea îți punem la dispoziție o bază de date cu candidați din București & Ilfov, împreună cu întreaga noastră experiență și expertiză în domeniul resurselor umane, ca rezultul final să te bucure.

Abordăm procesul de recrutare în mod profesionist: intervievăm și testăm atent candidații, îți organizăm interviurile cu aceștia, te consiliem în vederea alegerii celei mai potrivite soluții și îți oferim consultanță în perioada de garanție, pentru acomodare și susținerea relației cu candidatul ales.

Procesul de recrutare decurge astfel:

Stabilire Cerințe

Telefonic sau online (e-mail sau completând formularul online) ne dai detalii atât despre cerințele postului de personal auxiliar cât și despre persoana căutată.

Verificare Bază de Date

Vom verifica în baza de date candidații care corespund cerințelor tale, îi vom contacta ca să le verificăm disponibilitatea și interesul pentru acest post și îi vom include pe "lista scurtă".

Căutare Avansată

Dacă după verificarea bazei de date constatăm că nu avem candidați compatibili cu cerințele tale, vom accesa și alte canale de recrutare, pentru a-ți găsi persoana potrivită.

Propunere Candidați

Ulterior, îți vom propune o "listă scurtă" cu maxim 3 candidați eligibili, ce corespund cerințelor tale, din care îți vei selecta persoana potrivită.

Organizare Interviuri

Îți vom organiza interviurile cu candidații, pe WhatsApp (video) și vei beneficia de suport și consultanță din partea noastră, în vederea alegerii persoanei potrivite.

Alegere Personal Auxiliar

Condițiile de angajare (programul de lucru, salariul, eventuale beneficii, responsabilitățile, etc) cu candidatul ales le vei discuta în prezența reprezentantului agenției Star Family, în timpul interviului.

Taxe și Comisioane

Dacă vei selecta din candidații propuși, ne vei plăti o taxă de 200 lei/persoană intervievată și apoi îți vom organiza interviurile pe WhatsApp (video), cu candidații aleși - această taxă acoperă costurile cu promovarea ofertei de muncă.

În cazul în care dorești ca interviurile să se desfășoare la domiciliul tău/în altă locație, ne vei plăti, suplimentar, o taxă de 200 lei/deplasare (nedeductibilă din valoarea taxei de interviu/comision).

Dacă interviurile au loc în zilele de Sâmbătă sau Duminică, taxa de interviu este de 300 lei/persoană intervievată, iar pentru deplasare în locația propusă, ne vei plăti 300 lei/deplasare.

Dacă decizi să începi colaborarea cu unul din candidații propuși de agenție, vom semna contractul de colaborare și ne vei plăti un comision de recrutare (plătibil într-o singură tranșă), după cum urmează:

PERSONAL AUXILIAR
PROGRAM   COMISION DE RECRUTARE (LEI) PERIOADĂ DE GARANȚIE   NUMĂR DE ÎNLOCUIRI (GRATUITE) ÎN PERIOADA DE GARANȚIE

 full-time

(8 ore/zi)

 2.500  1 lună 1

part-time 

(2-6 ore/zi)

2.500

După achitarea comisionului, vei primi și dosarul complet al persoanei alese, cu documente care-i atestă aptitudinile (fișa de interviu), situația profesională (copia diplomei de studii & alte calificări), evaluarea psihologică (avizul psihologic), recomandări de la foști angajatori, situația juridică (cazier judiciar), starea de sănătate (avizul medical de la medicul de familie).

Comisionul de recrutare acoperă toate cheltuielile agenției generate de acest proces: analiza cerințelor, identificarea posibililor candidați compatibili din baza de date, publicarea anunțurilor, selecția candidaților, evaluarea și intervievarea lor, organizarea interviurilor cu candidații, oferirea de suport în interviuri, consilierea pentru alegerea celei mai potrivite variante, consultanță în perioada de garanție pentru susținerea relației de colaborare dintre părți.

Taxa de interviu și comisionul de recrutare de mai sus nu sunt returnabile și ele nu includ salariul persoanei selectate.

Garanția serviciilor oferite

Dacă în perioada de garanție constați că nu ești mulțumit(ă) de persoana aleasă, îți vom stabili alte interviuri și îți vom înlocui persoana respectivă, o singură dată, fără niciun alt cost din partea ta.

Înlocuirea persoanei în perioada de garanție este însă condiționată de îndeplinirea simultană a 2 condiții:

1) achitarea integrală a comisionului de recrutare;

2) respectarea condițiilor de angajare agreate cu persoana aleasă (ex. plata salariului la timp și în cuantumul agreat, plata eventualelor ore suplimentare peste programul agreat, remunerarea eventualelor sarcini suplimentare alocate și nediscutate inițial, etc).

În perioada de garanție, vei beneficia de consultanță (telefonic) din partea noastră, în așa fel încât acomodarea cu persoana aleasă să se facă într-o perioadă cât mai scurtă de timp. Simultan, vom menține legătura (telefonic) și cu persoana respectivă, ca să susținem crearea unei relații cu familia și acomodarea cu noile responsabilități.

CAUT PERSONAL AUXILIAR

Te așteptăm să colaborăm!

Alege agenția Star Family și împreună vom găsi soluția potrivită pentru familia ta!

Utilizam cookies pe acest site pentru a imbunatati experienta utilizatorilor.

De asemenea, folosim servicii de analiza si publicitate.